Warunki gry w Candy Casino
1. WPROWADZENIE.
Odwiedzając witrynę Candy Casino i otwierając konto, użytkownik zgadza się przestrzegać:
- regulaminu Witryny;
- polityki prywatności;
- zasad poszczególnych gier.
Powyższa lista zasad zwana jest dalej „Warunkami użytkowania”. Prosimy o uważne zapoznanie się z Warunkami użytkowania przed ich zaakceptowaniem. Jeśli nie zgadzasz się z tymi warunkami, nie otwieraj konta i nie korzystaj z Witryny.
2. TREŚĆ.
Fragmenty Warunków użytkowania zawierające zaimki „my”, „nas”, „nasz” lub słowo „Spółka” nie odnoszą się do wyżej wymienionej spółki, z którą użytkownik zawiera umowę.
3. MODYFIKACJA WARUNKÓW
3.1 Firma zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji dowolnej części Warunków użytkowania z wielu powodów, w tym komercyjnych, prawnych (zgodnie z nowymi przepisami prawa i / lub regulacjami) lub z powodów związanych z obsługą klienta. Administracja powiadomi użytkownika o zmianach w Warunkach użytkowania, publikując najnowszą wersję Warunków użytkowania bezpośrednio na stronie internetowej. Gracz ponosi wyłączną odpowiedzialność za zrozumienie wszystkich niniejszych Warunków użytkowania. Firma ma prawo do wprowadzania zmian w systemie operacyjnym Witryny bez wcześniejszego powiadomienia i według własnego uznania. Zaleca się regularne sprawdzanie aktualizacji.
3.2 Jeśli użytkownik nie zgadza się z tymi zmianami, może zaprzestać korzystania z Witryny i/lub zamknąć swoje konto. Dalsze korzystanie z Witryny po wprowadzeniu jakichkolwiek zmian w niniejszych Warunkach użytkowania będzie automatycznie uznawane za zgodę użytkownika na takie zmiany, w tym wszelkie uzupełnienia, usunięcia, zastąpienia lub inne zmiany informacji.
4. WYMOGI PRAWNE
4.1 Jeśli użytkownik nie ukończył 18 lat, nie może korzystać z usług świadczonych w Witrynie. Administracja może w dowolnym momencie zażądać udokumentowanego dowodu wieku w celu weryfikacji wieku użytkownika. Spółka ma wszelkie podstawy prawne do zamknięcia konta użytkownika lub odmowy świadczenia usług w przypadku braku dowodu wieku.
4.2 W niektórych krajach hazard online może być nielegalny. W takim przypadku użytkownik rozumie i akceptuje, że Spółka w żadnym wypadku nie udziela porad prawnych i/lub nie gwarantuje legalności korzystania przez użytkownika z usług oferowanych przez witrynę. Należy pamiętać, że Spółka nie oświadcza, że korzystanie z usług Witryny jest zgodne z prawem w świetle ustaw i przepisów obowiązujących w jurysdykcji użytkownika. Użytkownik korzysta z Witryny według własnego wyboru i uznania, a także przyjmuje na siebie odpowiedzialność za ustalenie, czy korzystanie z usług oferowanych przez Witrynę jest zgodne z prawem w świetle przepisów obowiązujących w jego jurysdykcji.
4.3 Spółka nie zamierza świadczyć usług wykraczających poza przepisy prawa i regulacje obowiązujące w jurysdykcji użytkownika. Użytkownik gwarantuje, że korzystanie przez niego z usług oferowanych przez Witrynę jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i regulacjami obowiązującymi w jego jurysdykcji.
4.4 Użytkownik nie może utworzyć konta w Spółce, jeśli zamieszkuje: Hiszpanię, Włochy, USA, Kanadę, Turcję, Izrael, Singapur, Francję, Rumunię, Niemcy, Wyspy Karaibskie, Bułgarię, Holandię lub Wielką Brytanię, karaibskie holenderskie wyspy Curaçao, Aruba, Bonaire, St. Maarten, St. Eustatius i Saba. Spółka ma prawo do zmiany listy jurysdykcji bez wcześniejszego powiadomienia.
4.5 Użytkownik ponosi odpowiedzialność za wszelkie podatki i cła od wszelkich wygranych wypłaconych mu w wyniku korzystania z usług oferowanych przez Witrynę. Użytkownik jest odpowiedzialny za zgłaszanie wygranych i strat odpowiednim organom, jeśli podlegają one lokalnym organom podatkowym, ustawowym lub innym.
5. ZAKŁADANIE KONTA
5.1 Użytkownik musi utworzyć konto w celu korzystania z Witryny.
5.2 Rejestrując się, użytkownik zgadza się podać dokładne dane osobowe. Użytkownik ma obowiązek powiadomić nas o wszelkich zmianach swoich danych osobowych. Niezastosowanie się do tego wymogu może skutkować ograniczeniami, nieukończeniem transakcji (w przypadku wygranych, bonusów) i/lub zamknięciem Konta osobistego.
5.3 Aby zweryfikować tożsamość użytkownika, Spółka zastrzega sobie prawo do zażądania dokumentów tożsamości. Administracja witryny ma prawo zawiesić konto osobiste użytkownika do czasu dostarczenia wymaganych dokumentów i/lub całkowicie zamknąć konto użytkownika, jeśli użytkownik nie dostarczy wymaganych dokumentów.
5.4 W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z rejestracją lub zmianą danych osobowych należy skontaktować się z czatem online lub wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected].
5.5 Użytkownik może otworzyć tylko jedno konto w Witrynie zgodnie z niniejszymi Warunkami użytkowania.
5.6 Kasyno nie będzie akceptować wniosków o zwrot jakichkolwiek pieniędzy i / lub początkowych depozytów z duplikatu konta do gry, jeśli zostało ono otwarte celowo w celu otrzymania bonusów i / lub innych ofert promocyjnych od Kasyna lub w celu zwrotu początkowego depozytu złożonego przez Gracza.
6. WERYFIKACJA TOŻSAMOŚCI
6.1 W związku z przyznanymi użytkownikowi prawami do korzystania ze wszystkich usług Witryny, użytkownik gwarantuje, oświadcza i zgadza się na następujące warunki:
6.1.1 Jesteś prawnym właścicielem wszystkich środków zdeponowanych w Kasynie. Wszystkie informacje podane podczas procesu rejestracji lub podczas korzystania z usług Witryny są dokładnie takie same, jak nazwa (nazwy) na kartach kredytowych i/lub debetowych oraz innych kontach płatniczych.
6.1.2 Użytkownik jest w pełni świadomy ryzyka utraty pieniędzy podczas korzystania z usług świadczonych przez Witrynę i ponosi odpowiedzialność za straty. Użytkownik zgadza się, że korzystanie z usług Witryny odbywa się według własnego uznania, osobistej oceny i ryzyka. Użytkownik nie może wnosić żadnych roszczeń wobec Spółki z tytułu poniesionych strat.
7. WPŁATY I WYPŁATY
7.1 Aby móc grać w Witrynie, użytkownik musi wpłacić określoną kwotę w kasie.
7.2 Użytkownik może wpłacać pieniądze wyłącznie z konta/systemu i/lub kart kredytowych zarejestrowanych na jego nazwisko, ponieważ Spółka nie przyjmuje wpłat od osób trzecich. Jeśli kontrola bezpieczeństwa wykaże naruszenie tego wymogu, cała wygrana kwota zostanie anulowana i zwrócona nam.
7.3 Jeśli przelew bankowy zażąda zwrotu pieniędzy prawowitemu właścicielowi, odbiorca jest odpowiedzialny za wszystkie koszty.
7.4 Spółka nie przyjmuje gotówki.
7.5 Ze względu na charakter usługi, zwroty nie będą dokonywane. Użytkownik zgadza się nie odmawiać, nie zwracać ani nie anulować żadnych dokonanych transakcji.
7.6 W przypadku dokonania podejrzanej lub oszukańczej płatności, w tym przy użyciu skradzionych lub zagubionych kart kredytowych i/lub innych oszukańczych działań (w tym obciążeń zwrotnych), mamy prawo zablokować konto użytkownika, anulować dokonane płatności lub unieważnić wygrane. Mamy prawo do zgłaszania wszelkich oszustw lub nielegalnych działań odpowiednim władzom i/lub organom ścigania (w tym biurom kredytowym). Mamy prawo do korzystania z usług agencji windykacyjnych w celu odzyskania płatności.
7.7 Użytkownik rozumie i zgadza się, że jego Konto osobiste nie jest rachunkiem bankowym i nie może być ubezpieczone, gwarantowane ani w inny sposób chronione przez ubezpieczenie bankowe. Od środków zdeponowanych na Koncie Osobistym nie będą naliczane odsetki.
7.8 Użytkownik zgadza się zapłacić za usługi zamówione za pośrednictwem Witryny oraz, w stosownych przypadkach, za wszelkie dodatkowe opłaty. Klikając przycisk „Zapłać”, użytkownik zgadza się, że nie anuluje płatności ani nie zażąda anulowania płatności.
7.9 Użytkownik może złożyć wniosek o wypłatę środków ze swojego konta w dowolnym momencie, pod warunkiem, że wszystkie dokonane płatności zostały zweryfikowane i potwierdzone jako pomyślnie przetworzone.
8. ŚRODKI PIENIĘŻNE I SALDO BONUSOWE
8.1 Użytkownik nie może wypłacać środków z salda bonusowego. Gdy użytkownik wpłaca środki osobiste, są one dodawane do jego „salda gotówkowego”. Użytkownik może wypłacić dowolną kwotę z salda gotówkowego, ale utraci pozostałą kwotę z salda bonusowego. Ważna uwaga: utworzenie żądania wypłaty automatycznie anuluje wszystkie aktywowane bonusy. Nawet jeśli żądanie wypłaty zostanie odrzucone, saldo nie zostanie przywrócone.
8.2 Należy pamiętać, że przyjmując bonus od kasyna i otrzymując wygrane bonusowe przekraczające 5000 USD, zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia takiego żądania do maksymalnie 5000 USD.
9. OSZUSTWA I DZIAŁALNOŚĆ PRZESTĘPCZA
9.1 Poniższe działania są zabronione przez Warunki użytkowania:
9.1.1 Ujawnianie informacji osobom trzecim.
9.1.2 Korzystanie z automatycznych graczy („botów”), błędów w oprogramowaniu, złośliwego oprogramowania, nielegalnych lub oszukańczych działań.
9.1.3 Używanie skradzionych lub w inny sposób nielegalnie uzyskanych informacji o karcie kredytowej do wpłacania środków.
9.1.4 Angażowanie się w jakąkolwiek nielegalną działalność, w tym pranie pieniędzy lub działalność przestępczą.
9.2 Spółka ma prawo zawiesić, anulować lub unieważnić wszelkie wygrane i płatności otrzymane od nas, jeśli podejrzewamy, że użytkownik nadużywa ich.
10. INNE ZABRONIONE DZIAŁANIA NA STRONIE INTERNETOWEJ
10.1 Użytkownikowi nie wolno używać obraźliwego lub obelżywego języka, przeklinać, grozić, nękać ani obrażać żadnego członka Witryny.
10.2 Użytkownikowi nie wolno przesyłać do Witryny treści, które mogą powodować zakłócenia w Witrynie. Spamowanie i masowa wysyłka są zabronione.
10.4 Użytkownik zobowiązuje się nie włamywać się do Witryny ani jej nie uszkadzać, nie podejmować prób uzyskania nieuprawnionego dostępu do Witryny ani w inny sposób nie podejmować prób obejścia systemu bezpieczeństwa Witryny.
10.5 Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody wyrządzone użytkownikowi lub jakiejkolwiek osobie trzeciej w wyniku wad oprogramowania informatycznego spowodowanych włamaniami, wirusami lub innymi złośliwymi materiałami technologicznymi podczas korzystania z Witryny lub pobierania hiperłączy i jakichkolwiek materiałów w Witrynie.
10.6 Użytkownik nie może sprzedawać ani przekazywać Scholar Records innym graczom.
11. OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY I WARUNKI JEJ ROZWIĄZANIA
11.1 Użytkownik może zamknąć swoje Konto osobiste, usunąć nazwę użytkownika i hasło, wysyłając prośbę pocztą elektroniczną na adres: [email protected].
11.2 Firma może pobierać obowiązkowe opłaty przed zamknięciem myAlpari. Jeśli Konto osobiste zostanie zamknięte, usunięte lub anulowane, zwrot pieniędzy nie jest możliwy, a środki, w tym bonusy, punkty lojalnościowe i inne nagrody, nie mogą zostać zamienione na gotówkę.
11.3 Z zastrzeżeniem Warunków użytkowania, jeśli Konto osobiste zostanie rozwiązane, żadna ze stron nie będzie miała żadnych zobowiązań wobec drugiej strony.
11.4 Spółka może zamknąć lub zawiesić Konto osobiste bez powiadomienia, jeśli konto nie było aktywne przez sześć miesięcy lub dłużej. Po zamknięciu konta Warunki użytkowania wygasają ze skutkiem od daty zamknięcia.
12. BŁĘDY OPROGRAMOWANIA
12.1 Podczas korzystania z usług Witryny mogą wystąpić pewne okoliczności, w których zakład został przyjęty, a wygrana wypłacona, ale nastąpiło to w wyniku błędu Spółki. W takich okolicznościach Spółka ma prawo do anulowania lub ograniczenia takich zakładów i wygranych.
12.2 Wykorzystanie nieprawidłowo zdeponowanych środków na koncie użytkownika do obstawiania zakładów lub gier może skutkować anulowaniem przez Spółkę takich zakładów i/lub wygranych uzyskanych przy użyciu takich środków. Jeśli płatności zostały już dokonane w odniesieniu do wygranych uzyskanych z nieprawidłowo zdeponowanych środków, środki te uznaje się za powierzone użytkownikowi na zasadzie powiernictwa. Użytkownik musi niezwłocznie zwrócić te środki Spółce na jej żądanie.
12.3 Spółka i jej przedstawiciele, pracownicy, partnerzy i dostawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty, szkody lub utratę wygranych, które wynikają z błędu użytkownika lub Spółki.
13. DANE OSOBOWE
13.1 Spółka zobowiązuje się do ochrony danych osobowych w sposób, w jaki wykorzystuje dane gromadzone podczas wizyt użytkownika w Witrynie. Bardzo poważnie traktujemy nasze zaangażowanie w sposób, w jaki wykorzystujemy dane osobowe użytkownika. Spółka przetwarza dane osobowe w ścisłej zgodności ze swoją polityką prywatności w odniesieniu do informacji zebranych od użytkownika.
13.2 Polityka Spółki zakłada nieujawnianie żadnych danych osobowych, a dostęp do danych osobowych w celu świadczenia usług mają wyłącznie pracownicy Spółki.
14. REKLAMACJE
14.1 Jeśli istnieje potrzeba złożenia skargi dotyczącej usług Witryny, należy jak najszybciej skontaktować się z zespołem wsparcia Witryny, wysyłając wiadomość e-mail na adres e-mail wsparcia. Operatorzy przeanalizują skargę i odpowiedzą użytkownikowi w ciągu 3 dni lub wcześniej, jeśli będzie to możliwe.
14.2 W przypadku powstania sporu użytkownik automatycznie wyraża zgodę na wykorzystanie zapisów serwera jako faktycznego i ostatecznego dowodu w celu ustalenia wyniku wszelkich roszczeń.
15. SIŁA WYŻSZA.
15.1 Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu któregokolwiek ze swoich zobowiązań wynikających z Warunków użytkowania spowodowanych zdarzeniami pozostającymi poza naszą kontrolą, w tym działaniami wojennymi, klęskami żywiołowymi, niepokojami społecznymi, awariami sieci danych, strajkami, atakami internetowymi lub DDOS, które mogą mieć negatywne konsekwencje.
16. PRAWO I JURYSDYKCJA
16.1 Niniejsze Warunki użytkowania podlegają i będą interpretowane zgodnie z prawem Antyli Holenderskich, a użytkownik nieodwołalnie poddaje się jurysdykcji sądów Antyli Holenderskich w celu rozstrzygania sporów (w tym roszczeń wzajemnych i roszczeń o odszkodowanie).